2013. nov. 13.

Friss hírek!

Utolsó bejegyzésem óta igen csak nagy változások történtek az üzleteim terén.
A számomra nagy ász a Trideci az első nagyobb megpróbáltatásra feladta.

A második az Adsprofitreward még nyűglődött egy darabig hitegetve a tagságot a visszatéréssel. A végén azért még sok tagtól beszedett 50 $-t fejenként, aztán megadta magát.
 
A Cashxplosion igazából el sem indult, mert a kezdetektől problémák voltak vele. Még a napi jóváírásokat sem tette meg.
 
A Global One hitegetett benünket egy darabig, aztán megelégeltem.

A MillionerX20 talán még működik, csak nekem nem volt vele szerencsém.

Az SFI csak azoknak éri meg akiknek sok csatlakozójuk van. Ezek kitartóan dolgoznak. Ez egy stabil hosszútávú üzlet. 
 

Szóval nyár végére elfogytak az üzleteim. Megelégeltem a szuper, a végtelenségig fenntartható üzleteket és elkezdtem az elejéről, vagyis belekezdtem a Ptc-kbe.

Eddig csak jobbára egyedül kattintottam őket, bíztam a komolyabb üzletek sikerében. De be kell látnom itt nagyon kevés a komoly üzlet, csak míg az emberek befizetik a pénzüket. Addig minden szuper, tökéletes. Mikor fizetni kellene, netán egy kis probléma merül fel már le is lépett.

No nem mintha a Ptc-k világa stabilabb lenne de,ha sikerül néhány jól működőt találni bízom benne tudok belőle kivenni is.

Már van néhány, mint a Clixsense, a Neobux, a Probux és van egy fizetős a Meshtalkclicks. Ezekről külön-külö is irok szépen sorban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése